Ar pastebėjai, kad Chanel niekada neskelbia Black Friday nuolaidų?

Ne be priežasties. Kai pasaulis lekia paskui skaičius, tikros vertės prekės ženklai sustoja. Atsisako dalyvauti triukšme. Ir pasirenka kurti tai, kas išlieka.

I. Black Friday istorija: nuo prekybos sprogimo iki beprasmybės

Juodasis penktadienis (Black Friday) prasidėjo JAV kaip diena po Padėkos dienos, kai parduotuvės siūlydavo masines nuolaidas ir viliojo minias. Tai buvo diena, kai prekybininkai „iš minusų išlipa į pliusą”. Tačiau bėgant metams ši praktika tapo globaliu reiškiniu, praradusiu bet kokį kultūrinį ar vertybinį pagrindą.

Vietoje dėkingumo ar prasmingo pasirinkimo – mus skatina pirkti greitai, daug ir bet kaip.

II. Kodėl Black Friday man yra „NE“

Aš tikiu, kad papuošalas – tai ne megztinis ar žieminė kepurė, kurią nusiperki spontaniškai. Tai asmeniškas ryšys, kuris nešiojamas metaių metus, perduodamas, paveldimas. Juodasis penktadienis nuvertina tai, kas turi vertę.

Masinės nuolaidos:

  • Skatina perteklinį vartojimą ir trumpalaikį malonumą
  • Kenkia planetai: daugiau gamybos, transporto, grąžinimų, plastiko
  • Spaudžia mažus kūrėjus: verčia dalyvauti vartotojiškame maratone

III. Kviečiu susitikti gyvai, o ne internete

Vietoj skaitmeninio triukšmo – kviečiu Tave išeiti iš namų ir užsukti į mano studiją Palangoje.

Ten lauks ne tik papuošalai – ten lauks autentiška patirtis:

  • Galėsi pamatyti visus nuostabius dirbinius gyvai, paliesti ir pasimatuoti tai, kas kalba Tavo kalba
  • Pabendrausime – klausysiu, patarsiu, padėsiu atrinkti tai, kas iš tikrųjų atliepia Tavo poreikius ir fantaziją
  • Kartu pritaikysime idealų variantą Tau arba išrinksime papuošalą artėjančioms šventėms – ar tai būtų dovana, ar simboliška žinutė sau

Tai – kvietimas ne tik įsigyti, bet ir išgirsti istoriją.

Tik fizinėje studijoje Plytų g. 7, visą lapkričio mėnesį taikysiu iki -50% nuolaidas juvelyriniams dirbiniams.

Jei šiuo metu neturite galimybės atvykti į Palangą, parašykite man asmeniškai el. paštu info@domar.lt – su malonumu pritaikysiu draugišką nuolaidą ir padėsiu išsirinkti.

Šios nuolaidos ne apie „išpardavimą”. Jos apie ryšį.

IV. Jei Chanel ir Dior tai praleidžia, gali ir Tu gali?

Didžiuliai pasaulio vardai, tokie kaip Chanel, Dior, Louis Vuitton, Hermès ar Rolex, sąmoningai nedalyvauja Black Friday. Jie neturi nuolaidų, nes jų produktai nėra apie skaičius – jie apie vertę.

Jie nekuria nuolaidų kultūros, nes tai nuvertina prekės ženklą, meistrystę ir kliento santykį su produktu. Aš taip pat. Rūta Domar juvelyrika yra apie tai, kas įprasmina, išlieka ir tampa istorija.

Papuošalas gali tapti vidinio pokyčio simboliu, Tavo istorijos dalimi arba šeimos relikvija. Tai nėra masinė prekė. Tai kūrinys, kuris atsiranda tik tada, kai esi pasiruošusi jo vertei. Ne greitai. Ne impulsyviai. Ne tik per Juodąjį penktadienį.

🖤 Jei norėsi pažinti, užsuk. Jei norėsi suprasti, pabendraukime.

👉 https://domar.lt/produkto-kategorija/visa-juvelyrika/